Termeni si conditii

  1. Termeni

Site – prin termenul site înţelegem domeniul https://parinticuimpact.ro/, cu toate paginile domeniului. Prin termenul „site” nu înţelegem domenii sau pagini altele decât https://parinticuimpact.ro/.

Vizitator – este orice persoană fizică sau juridică, de oriunde din lume, care accesează situl nostru pentru a obţine informaţii, care respectă prezenții Termeni și condiții.
Client – este orice persoană fizică sau juridică care finalizează o comandă, adică plăteşte pentru un serviciu, un produs, un pachet de produse care respectă prezenții Termeni și condiții.

Potenţial client este orice persoană fizică sau juridică care subscrie unor oferte gratuite (fără plată pentru participare), prezentate pe site şi pentru care furnizează date personale, care respectă prezenții Termeni și condiții.

PACTsrl  – reprezintă numele folosit în Termeni si Conditii pentru a ne referi la firma care gestionează acest site SC PACT – Parent & Child Training SRL, CUI 37842326.

  1. Regulile sitului
  • Accesarea sitului este permisă oricărui vizitator, client sau potenţial client, în măsura în care înţelege termenii şi respect condiţiile sitului.
  • Situl poate fi utilizat pentru obţinerea de informaţii, pentru înscrierea la evenimentele PACTsrl , pentru plata unor produse sau pachete educaţionale sau pentru plata unor servicii prezentate pe site sau pentru distribuirea, recomandarea, comentarea despre produselor noastre.
  • Orice vizitator, client sau potenţial client care doreşte să se angajeze în cumpărarea sau participarea la evenimentele organizate de PACTsrl are obligaţia de a furniza date exacte şi valide despre sine asa cum apar ele in cartea de identitate/buletinul de identitate sau alte documente oficiale personale.
  • Situl nu poate fi folosit pentru a realize vre-o înscriere sau plată frauduloasă, folosind date inexacte, false sau pentru a realize înscrieri sau pentru a plăti în numele altei persoane.
  • Vizitatorii, clienţii sau potenţialii clienţi nu pot posta pe site comentarii defăimătoare, ofensatoare, nepotrivite pentru specificul sitului, nu pot posta reclame directe sau indirecte, linkuri cu viruşi sau cu material indecente sau ofensatoare, sau conţinuturi de orice fel care ofensează pesoane fizice sau persoane juridice din străinătate sau din ţară.
  • Administratorul sitului are dreptul de a şterge şi elimina imediat orice conţinut ofensator şi nepotrivit cu scopul şi obiectivele sitului si ale firmei.
  • Ne rezervăm dreptul de a elimina orice persoană care nu respectă “Termenii şi Condiţiile” acestui site, imediat şi fără vreun anunţ prealabil.
  • Clientul, sau vizitatorul are obligaţia de a verifica rubric Termeni şi Conditii si de a citi ultima versiune postată pe site, de fiecare data când plasează o comandă sau se înscrie la un eveniment. Data actualizării acestei rubrici este menţionată la finalul documentului.
  • Rubrica “Termeni şi condiţii” se completează cu prevederi special vizibile pe site.
  • Acceptarea conţinutului rubricii “Termeni şi Condiţii” sau a rubricii “Prelucrare date cu caracter personal” se va indica pe site prin bifarea celor două checkboxuri corespunzătoare, prin finalizarea comenzii şi a plăţii online.
  • Deoarece nu deţinem controlul absolute asupra tuturor serviciilor care fac posibilă funcţionarea sitului, nu putem garanta funcţionarea permanent a site-ului şi la paramentri foarte buni de viteză, transfer de date… etc.
  • Administratorul sitului însă va lua imediat toate măsurile pentru a asigura condiţiile optime de funcţionare a sitului.
  • Hostingul sitului este asigurat de firma care îşi asumă responsabilitatea pentru problemele specific (https://www.tlh.ro/).
  • Toate ofertele, preţurile reduse la produse, cadourile, concursurile sau alte asemenea vor fi active, din momentul devenirii lor vizibile pe site şi vor deveni inactive în momenul în care vor fi şterse de pe site. Simpla postare pe site este suficientă pentru a indica ca oferta este valabilă şi activă şi vice versa.

 

  1. ÎNREGISTRAREA PE SITE
  • Se realizează în momentul în care vizitatorul subscrie la orice formular vizibil pe situl https://parinticuimpact.ro/, furnizând datele solicitate. Odată ce aţi subscris veţi fi inclus în baza noastră de date.
  • Formularele vă vor solicita date despre dumneavoastră. Furnizarea corectă a datelor este importantă pentru finalizarea înregistrărilor şi a comenzilor şi intră în responsabilitatea vizitatorilor, clienţilor sau potenţialilor clienţi. Introducerea de date false va face ca înscrierea la evenimente sau comanda să eşueze, ceea ce va conduce la pierderea înscrierii sau la neprimirea produsului comandat. În cazul în care datele furnizate sunt incorecte, responsabilitatea eşuării înscrierii sau a comenzii revine solicitanţilor şi nu firmei.
  • Clientul are responsabilitatea de a păstra parola şi userul şi de a menţine confidenţialitatea lor. Pierderea parolei sau a userului intră în responsabilitatea clientului.

 

  1. Plasarea si confirmarea comenzii

Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:

  • Produsul/produsele sunt adăugate în coşul de cumpărături prin intermediul butonului ataşat produselor “Adauga în coş”.
  • După alegerea produsului/produselor se poate vizualiza coşul pentru verificare produselor sau actualizarea coşului, sau se poate opta pentru finalizarea comenzii apăsând butonul “Finalizează comanda”. Există şi opţiunea “Continuă cumpărăturile”.
  • Dacă s-a optat pentru “Finlizează comanda”, comanda va fi plasată doar dacă s-a înregistrat un cont, sau după autentificare în cont dacă aveţi unul pe site.
  • Se va scrie adresa furnizând datele de livrare şi de identificare, datele de facturare.
  • Se va bifa rubrica referitoare la “Termeni şi condiţii” şi rubric referitoare la “Prelucrarea datelor personale” după citirea cu atenţie a informaţiilor deţinute de aceste rubrici şi se va indica curierul şi modalitatea de plată.
  • Finalizarea comenzii se va realiza prin apăsarea butonului “Finalizează comanda” şi plătirea preţului pentru produsul dorit.
  • După ce aţi finalizat comanda pe site, veţi primi în cel mai scurt timp un e-mail care vă va confirma comanda efectuată cu success şi veţi fi înştiinţat cu privire la timpul necesar expedierii comenzii la adresa furnizata de client.
  • În cazul în care produsul nu se afla pe stoc, veţi primi un e-mail cu detalii.

 

  1. LIVRAREA PRODUSELOR. TERMENE, MODALITĂȚI ȘI COSTURI
  • Produsele pot fi livrate:
    • Electronic (pe e-mail, prin descărcare la un link), cand este vorba de bilete pentru evenimente gratuite, sau când este vorba de evenimente plătite cum ar fi workshopuri intensive sau webinarii.
    • Fizic (prin expedierea prin furnizorii de servicii poştale).
  • Produsele comandate, adică cărţile şi pachetele formate din mai multe cărţi, vor fi livrate prin colet poştal prin serviciile oferite de FAN CURIER (https://www.fancourier.ro/ ), POŞTA ROMÂNĂ (https://www.posta-romana.ro/) sau URGENT CARGUS (https://www.urgentcargus.ro/).
  • Produsele se livrează la adresa indicată de client.
  • În străinătate, adică în Europa, comanda va fi transportată prin Poşta Română şi va respecta criteriile depreţ indicate pe situl poştei.
  • Livrarea produselor se va realiza cât mai rapid posibil, în medie, în jur de 48 de ore de la finalizarea comenzii: În caz de forţă majoră sau situaţii care sunt dincolo de controlul şi jurisdicţia firmei comanda va fi livrată nu mai târziu de 30 de zile de la data finalizării ei.
  • Produsele se vor livrate în ambalaje intacte şi nedeteriorate, pentru a fi protejate. Clientul are dreptul să refuze coletul deteriorat. Responsabilitatea pentru deteriorarea coletului îi revine curierului conform legilor în vigoare.
  • Produsul se consideră a fi livrat, iar aceasta intră în proprietatea clientului în momentul în care clientul semnează documentul de transport indicând că a primit coletul din partea curierului.

 

  1. FACTURARE
  • Clienţii pot plăti serviciile sau produsele achiziţionate prin:
    • Plata ramburs (plata în momentul primirii prin poştă a coletului)
    • Cu cardul online (prin serviciul disponibil pe site)
    • Transfer bancar (cu dovada de plată trimisă online)
  • Factura pentru serviciile sau produsele comandate va fi transmisă în mod electronic după efectuarea plăţilor de catre client în contul firmei PACTsrl. Factura va fi emisă prin servicile oferite de programul SmartBill (https://www.smartbill.ro/).
  • Contul bancar al firmei este deschis la CEC Bank şi este următorul:

 

  1. POLITICA DE RETURNARE
  • Clienţii pot returna produsele comandate conform O.U.G. 34/2014.
  • Clientul are dreptul să renunţe la produsul achiziţionat, fără a suporta penalităţi şi fără invocare unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau de la încheierea contractului.
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului în termen de 14 zile de la primirea coletului/produsului.
  • PACTsrl se angajează să returneze contravaloare produsului/produselor, în cel mai scurt după returnarea produsului.
  • Produsele pot fi returnate doar dacă nu prezintă urme de uzură vizibile sau nu sunt deteriorate fizic
  • Produsele vor fi returnate în ambalajul original în care au fost achiziţionate, cu toate accesoriile primite (fara urme de utilizare, deteriorare, lovire).
  • În cazul în care un produs/ pachet de produse a fost primit împreună cu bonusuri sau cadourii (acces temporar sau pe viaţă la anumite evenimente sau privilegii, acces la clipuri video sau ebook-ur, sau orice alt cadou sau bonus) prin returnarea produsului se vor pierde şi acestea.
  • Nerespectarea condiţiilor de mai sus, precum şi expedierea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare, duce la refuzul returului.
  • Produsele se returnează împreună cu facture fiscal şi/sau bonul fiscal de achiziţie sau chitanţă, precum şi împreună cu documentaţia aferentă (manual de utilizare, documentaţie tehnică, certificat de garanţie sau/si de conformitate)
  • În cazul livrării prin curier, este de responsabilitatea clientului să verifice integritatea coletului la primire, iar dacă ambalajul este deformat sau deteriorate clientul poate refuza primirea coletului şi cere înlocuirea lui.
  • În cazul în care situl deţine această opţiune, clientul poate opta pentru una din opţiunile de retur: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.

 

  1. RECLAMAŢII
  • Firma Pact – Parent & Child Training SRL nu poate fi ţinută răspunzătoare pentru defectarea sau virusarea computerului clientului în urma utilizării sitului nostru.
  • Orice reclamaţie privind orice problemă apărută va fi semnalată pe e-mail la adresa parinticuimpact2018@gmail.com. Veţi primi un răspuns în scris pe email în cel mult 48 de ore lucrătoare.
  • Contractul dintre client şi firma PACT va fi interpretat în conformitate cu legea Româna.
  • Clientul nemulţumit se angajează să rezolve conflictul pe cale amiabilă, iar părţile contractuale vor căuta cea mai bună soluţie pentru problema ivită.
  • În caz că nemulţumirea nu se soluţionează, e ava fi deferită instanţelor competente din Suceava.

 

  1. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
  • Conţinutul sitului, articolele, fotografiile postate de noi, videourile, simboluri, desene, schiţe, logo-ul, carţile, fişierele audio sau alte produse sunt originale şi aparţin de drept firmei sau autorilor menţionaţi pe aceste produse.
  • Situl conţine referiri, imagini, fragmente, sau chiar opere integrale ale autorilor lor. O operă este considerate, potrivit legii a fi o muncă de creaţie original, intelectuală “în domeniul literar, artistic sau ştiinţific, indifferent de modalitatea de creaţie, modul sau forma de exprimare şi independent de valoarea şi destinaţia lor”. (Art. 7, Legea 8/1996, actualizata în 2014)
  • Potrivit legii drepturilor de autor (Legea 8/1996), actualizata în 2014 autorii au drepturi patrimoniale, distincte şi exclusive asupra operelor lor şi prin urmare sunt interzise:
    a) reproducerea operei;
    b) distribuirea operei;
    c) importul in vederea comercializarii pe piata interna a copiilor realizate, cu consimtamantul autorului, dupa opera;
    d) inchirierea operei;
    e) imprumutul operei;
    f) comunicarea publica, direct sau indirect a operei, prin orice mijloace, inclusiv prin punerea operei la dispozitia publicului, astfel incat sa poata fi accesata in orice loc si in orice moment ales, in mod individual, de catre public;
    g) radiodifuzarea operei;
    h) retransmiterea prin cablu a operei;
    i) realizarea de opere derivate.” (Art. 13)
  • Încălcarea acestor articole constituie contravenţie sau infracţiune şi se pedepseşte cu amendă şi/sau închisoare în funcţie de caz.
  • Este interzisă transmiterea datelor personale, cum ar fi parole, sau usere pentru acces la videouri sau alte bonusuri, unor terţe persoane.
  • Toate bonusurile, avantajele, cadourile oferite de acest site, nu sunt transferabile şi nu pot fi vândute sau oferite unor terţe persoane, cu excepţia cazurilor în care se specific altundeva în site aceasta în mod explicit.

 

  1. GARANȚII

Muncim din greu pentru a avea clienţi cât mai mulţumiţi de produsele noastre.

Dacă totuşi nu sunteţi mulţumiţi de produsul primit, atunci vă oferim garanţia returnării banilor (100% Garanţie), pentru cărţi şi pachete, doar dacă ne solicitaţi aceasta în termen de 15 zile de la primirea produsului. Pentru aceasta vă rugăm să ne scrieţi la adresa parinticuimpact2018@gmail.com (la subiect “Returnare bani”) sau să ne sunaţi la numărul de telefon 0747 494 707.

Pentru aceasta vă rugăm să ne furnizaţi un cont bancar IBAN, numele titularului contului bancar şi banca, pentru a realiza transferul. Numai după furnizarea acestor date şi doar după înapoierea produselor cumpărate, la adresa str. Pinilor, nr. 1112, Ipoteşti, Suceava, Romania, exact aşa cum au fost livrate, nedeteriorate, complete, împreună cu bonusuri/ cadouri sau alte facilităţi. Returnarea produselor va fi realizată pe cheltuiala clientului doar după ce produsul a fost returnat.

O garanţie de 200% se aplică biletelor cu plată pentru evenimentele plătite în sală sau webinariilor plătite. În ipoteza în care sunteţi nemulţumiţi de produsul primit, puteţi solicita returnarea banilor în acelaşi mod şi în acelaşi interval de timp de la participarea la eveniment, păstrând materialele primite.

11. FORȚA MAJORĂ

Forţa majoră se referă la un eveniment imprevizibil care este dincolo de controlul părţilor contractuale şi care nu poate fi evitat. În acest caz, nici una din parţile contractului nu va fi răspunzătoare pentru neonorarea comenzii totale sau parţiale, sau/şi la termen dacă este invocată o situaţie de forţă majoră.

În această situaţie, nici una din părţi nu va solicita daune, sau despăgubiri. În schimb părţile contractuale pot solicita încetarea contractului în termen de 15 zile de la producerea evenimentului încadrat ca forţă majoră. De asemenea, exista obligaţia ca părţile contractuale să informeze în termen de 5 zile de la producerea evenimenului şi să se ia toate măsurile pentru limitare efectelor negative ale evenimentului.

12. POLITICA DE CONFIDENŢIALITATE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice (se precizeaza si acest act normativ, dupa caz) Pact Parent & Child Training SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana.

Scopul colectarii datelor este de a va putea asigura serviciile noastre, de a va asigura suportul privind comenzile dumneavoastra,  de a va aduce la cunostiinta modificarile din cadrul serviciilor noastre si eventualele servicii noi pe care le oferim noi sau partenerii nostrii.

Nu sunteti obligat(a) sa furnizati datele, dar acestea sunt necesare pentru finalizarea unei comenzi.

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si nu sunt publicate pe site sau in alta parte si nu sunt facute publice. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata prin posta la adresa Str. Pinilor, Nr. 1112, Suceava, Ipoteşti, România.

Datele dumneavoastra nu vor fi transferate in alte state.

Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cât mai curând posibil.

 

In vigoare de la data de: 6.07.2018

WordPress Video Lightbox